Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net
Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

miercuri, 25 iulie 2012

Din cartea parintelui Paisie Aghioritul


Din cartea parintelui Paisie Aghioritul:


- Parinte, sunt unii oameni, care deşi au auzit multe despre Hristos, nu au de gand sa se schimbe. Nu se întorc. Ce se intampla cu unii aceştia?

Parintele Paisie :
- Aceştia sunt intorşi mult în cealaltă parte (în rău) şi de aceea este nevoie de multă rugãciune, pentru a întoarce în partea cea bunã. Daca un om este bun şi îl doare inima pentru alţii, sã nu te temi pentru el. Dacã de exemplu cineva bea, joacă cărţi are şi alte patimi şi nu crede, dar cand vede un sarac, se intristeaza, se tulburã şi vrea sa ajute, sã nu te temi nici pentru acesta, pentru ca îl va ajuta Hristos.
Dar daca cineva este nemilostiv şi cu toate ca are multe bunuri, persista în nemilostivire şi se impietreşte şi mai mult, pentru unul ca acesta sã te temi.

Iata, era o femeie in Austria, foarte bogata, care şi-a cheltuit toata averea ei la saraci. Dãdea aici dadea acolo, iar la sfârşit a rămas fara nimic. Nişte cunoscuţi de-ai ei au avut grija şi au dus-o la un azil de batrani elegant. Mergea acolo un cunoscut de-al meu(al parintelui Paisie) şi-i vorbea despre Hristos, dar aceea nu credea. “Hai sa schimbăm discuţia”, îi spunea. În cele din urmă i-a apărut Însuşi Hristos, nu în vedenie, ci la aratare.
Apoi sa fi vazut la ea plans şi pocainţă.

"- Cum de n-am crezut atunci când imi vorbeai despre Hristos?" spunea ea cunoscutului meu.

Cand venea acel cunoscut al meu şi-mi spunea sã fac rugãciune pentru ea, eu îi rãspundeam: “Nu, nu fac rugaciune pentru ea deoarece ea este îndreptăţită să primeasca ajutorul dumnezeiesc”.

Pana acolo a facut pogoramant Hristos incat a binevoit sa vina El Insuşi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu