Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net
Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

miercuri, 18 mai 2011

Rugaciune catre Sfantul Apostol Iuda Tadeu Ruda Domnului



    O, Sfinte Iuda Tadeu, ruda a Domnului nostru Iisus Hristos, apostol si martir glorios, stralucit in virtuti si puternic in minuni, credincios si grabnic ajutator al celor ce te

cinstesc si se incred in tine, priveste cu ochi milostivi la cel ce astazi alearga la tine si cere mijlocirea ta.
   
    Tu ai dobandit de la Dumnezeu darul de a ajuta indeosebi pe acei care au pierdut aproape orice speranta si se afla in pragul disperarii.
    Priveste deci la mine si vezi in ce stramtorare ma aflu. Viata mea este o viata de suferinta. Zilele mele sunt pline de durere  si necaz, sufletul meu este o mare amaraciune.

Cararile mele sunt pline de suspine si lacrimi si fara griji mistuitoare care imi macina toata puterea de viata.
    Nelinistea, disperarea si lipsa de incredere in ajutorul de sus imi coplesesc de multe ori sufletul, astfel incat mi se pare ca providenta dumnezeiasca m-ar fi parasit. Atunci

sufletul meu se umple de intuneric, credinta se clatina, inima mea slabeste si disperarea se furiseaza in suflet vrand sa se faca stapana peste mine,
    O, Sfinte Iuda Tadeu, tu nu ma poti lasa in starea aceasta grozava. La tine alerg, pe tine te rog, ajuta-mi. Asculta te rog, rugamintea mea! Nu ma voi departa de tine pana

cand nu ma vei asculta. Grabeste-te si vino-mi te rog in ajutor si nu ma lasa ca increderea mea in tine sa fie rusinata. Fie ca prin mijlocirea ta sa se preamareasca si intru mine

nesfarsita milostivire a lui Dumnezeu. Asculta-mi rugaciunea mai ales in necazul meu cel mare pe care il am acum si da-mi grabnicul tau ajutor in ( se marturiseste necazul ).
    Nu lasa ca sufletul meu sa ramana zdrobit de aceasta lovitura a durerii si sa cada in disperare. Asculta-ma o, Sfinte Iuda Tadeu, implineste-mi rugamintea si eu iti voi fi

recunscator in toate zilele mele.

    Te voi cinsti ca pe cel mai de seama ajutator al meu.
   
    Voi multumi lui Dumnezeu pentru mijlocirea ta si voi raspandi pe cat imi va sta in putere cinstirea ta intre oameni. Amin.

80 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Azi mai mult ca oricand avem nevoie de ajutorul sfintilor. Sf Ap sa ne fie grabnic folositor.

      Ștergere
    2. Mulțumesc SF Iuda Tadau pt tot ajutorul dat !Și credeți că este foarte adevărat și o să vedeți că va va ajuta!

      Ștergere
    3. Mulțumesc din suflet pentru tot ajutorul dat Sfinte Iuda Tadeu , rugați-vă la acest sfint,cind viata va este grea cind problemele te doboară și veți vedea ca imediat va vine în ajutor .Doamne ajuta tuturor celor care cred în tine !!

      Ștergere
    4. Mulțumesc si ne rugam ptr.ajutor la sf.Iuda Tadeu,după voia lui.

      Ștergere
    5. Mulțumesc din suflet pt ajutorul oferit rugativa și veți vedea slăvit fie numele sau

      Ștergere
    6. Multumesc sf Iuda Tadeu pentru ajurorul dat.

      Ștergere
  2. frumoasa rugaciune! adevarat !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc SF Iuda Tadau pt tot ajutorul dat!Credeți in el că sigur va va ajuta!

      Ștergere
    2. Slăvit fie numele sau mulțumesc sfântului Iuda Tadeu pt ajutorul oferit credeți rugativa și veți vedea

      Ștergere
  3. Da, asa este , iar daca credeti face minuni.Va spun sigur si ii multumesc Sfintului din suflet pentru mijlocirea sa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si cate minuni va mai face..!!! Slava lui Dumnezeu pentru toate!

    RăspundețiȘtergere
  5. taras_silvia yahoo.coom19 septembrie 2013 la 09:49

    sunt convinsa ca face minuni dar numai cu credinta si daruire in credinta

    RăspundețiȘtergere
  6. Sfantul Iuda Tadeu chiar face minuni.Rugati-va cu incredere si multa credinta.Multumesc acestui Sfant Iuda Tadeu ca a mijlocit necazul meu in fata lui Dumnezeu si acesta ma ajutat in rezolvarea problemei.Doamne ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Da ,este foarte adevarat ....si pe mine m-a ajutat sfantul Iuda Tadeu, multumesc din suflet si iarta-ma sfinte ca nu am marturisit pana acum ....

    RăspundețiȘtergere
  8. Fratilor, am fost arestat,eram recidivist in materie si imi daduse procuroru mandat de 29 de zile,nisteaveam deloc fapte usoare'incadrarea era de la 7 la 15 ani si cum v-am spus eram recidivist cu condamnare cu suspendare,dupa 6 zile de rugaciuni pe care familia mea le.a facut neincetat m.a pus liber instanta,credeti si nu cercetati pentru ca Dumnezeu ne iubeste

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este adevarat? Incep si eu rugaciunea am multe probleme

      Ștergere
    2. Este o rugăciune foarte puternica si m-a ajutat foarte mult in momentele grele din viata mea. Multumesc .

      Ștergere
    3. 30/12/2017-Mulțumesc bunului Dumnezeu ptr.tot si mă rog la sf.Iuda Tadeu,să mă ajute pe mine si fratele meu să ne ridicam din boală si cerem pace si înțelegere ptr.toata lumea!!!

      Ștergere
  9. Slava lui Dumnezeu! Pentru ca el iubeste omul nu pentru ce e acum, ci pentru ce poate el fi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc sfantului Iuda Tadeu,m-a ajutat cu adevarat.Sunt recunoscatoare si in continuare imi doresc sa-mi asculte rugaciunile mele catre EL.Doamne ajuta!Am in continuare nevoie de ajutorul sau,

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc din suflet SF.Iuda Tadeu,Sf,Ioan Botezatorul si Maicii Domnului cea grabnic ajutatoare!Multumesc tuturor sfintilor care au intervenit in viata mea!Multumesc prietenului meu drag Ingerului meu pazitor!Multumesc din suflet Mantuitorului IIsus ca a ascultat ruga mea si a sfintilor Sai!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc Sfantului Iuda Tadeu pentru ajutorul primit, pentru ca mi-a fost mijlocitor in rugaciunile mele!

    RăspundețiȘtergere
  13. Si eu ii multumesc Sf.Iuda Tadeu.Este o rugaciune puternica.

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc Sf Iuda Tadeu pentru rezolvarea tuturor problemelor . Ma rog in continoare si cred ca ma va ajuta! Credeti in rugaciunea lui si veti vedea rezultatele dorite!

    RăspundețiȘtergere
  15. multumesc Sf. Iuda Tadeu! mare ajutor in necazuri si liniste sufleteasca!

    RăspundețiȘtergere
  16. Intr-adevar, Sfantul Iuda Tadeul este Sfantul cauzelor imposibile! M-a scos din necaz si m-a bucurat! Rugati-va cu nadejde si veti primi ajutor, dar nu uitati fagaduintele de la finalul rugaciunii!

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc sfinte Iuda Tadeu!

    RăspundețiȘtergere
  18. Multumesc, Sfinte Iuda Tadeu ! Mi-ai raspuns grabnic si nu m-ai lasat in necaz. Ajuta-ne pe toti cei ce te strigam! Multumesc Lui Dumnezeu pentru mijlocirea ta! Slava Tie Doamne! Slava Tie!

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc, Sfinte Iuda Tadeu, cel cu totul fericite! Multumesc, Doamne, ca ai primit mijlocirea Sfantului Iuda Tadeul! Rugati-va cu credinta acestui sfant grabnic ajutator!

    RăspundețiȘtergere
  20. Slava tie sfinte apostol si martir!Multumesc ca m_ai gasit!Ioan

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc Sfinte Apostol Iuda Tadeu!

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc sfinte pentru mare marinimia ta si ajutorul dat.

    RăspundețiȘtergere
  23. Iarta-ma Sfinte pentru ca nu ti-am multumit public.M-ai ajutat categoric cand te-am chemat dar acum am nevoie din nou de ajutorul tau .Te rog ajuta-ma si-ti multumesc ca o faci.

    RăspundețiȘtergere
  24. Multumesc Sf Iuda Tadeu pt ajutorul Tau. Te rog sa ne ajuti si in continuare pe toti care-ti cerem ajutorulsi te mai rog sa ai grija de toata familia mea si de toti ceei care au nevoie de Tine ca rugaciunile noastre sa fie auzite acolo sus in cer.Iarta-ma pt ca nu ti-am multumit inca de prima data cand m-ai ajutat atat de repede.

    RăspundețiȘtergere
  25. Multumesc Sfinte Iuda Tadeu pentru ca ai o rugaciune frumoasa si puternica si pentru ca m-ai ajutat in necazul meu si sper sa ma ajuti in continuare pentru ca am nevoie de tine

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumesc sf Iuda Tadeu m am rugat si am simtit mijlocirea Ta Nu voi inceta sa ti multumesc pt linistea sufleteasca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. marturisesc ca sfantul apostol Tadeu mi a oferit un ajutor foarte mare rugandu ma la el ,rugati va lui si veti vedea pe propria piele

      Ștergere
  27. Mulțumesc Sf Tadeu! pt ajutorul acordat Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  28. Mulțumesc Sf Tadeu! pt ajutorul acordat Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  29. Mulțumesc Sf Tadeu! pt ajutorul acordat Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  30. Mulțumesc Sf Tadeu pt ajutorul acordat Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  31. Mulțumesc Sf Tadeu pt ajutorul acordat!!! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  32. Mulțumesc Sf Tadeu!că mi-ai ascultat rugăciunea, Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  33. Multumesc din suflet Sfintului Iuda Tadeu ca mi-a ascultat rugaciunile si ajutoru l-am simtit imediat .multumesc Sfintei Rita pentru ajutorul dat .Multumesc Maici Domnului pentru tot ajutorul dat Multumesc tuturor Sfintilor .

    RăspundețiȘtergere
  34. fff ajutatoare rugaciunea!Rugati va din suflet ca D zeu ne ocroteste!

    RăspundețiȘtergere
  35. Multumesc sf Iuda Tadeu si te rog ajuta-ma in continuare .Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  36. Mi a raspuns sfantul in multe situatii!Sper sa mi raspunda si de acum!

    RăspundețiȘtergere
  37. Mulțumesc Sf Iuda Tadeu pt ca de când fac aceasta rugaciune am o liniște sufleteasca și o încredere ft mare ca rugămintea și dorința mi se vor împlini. Mă voi ruga în continuare și îi voi mulțumi sfântului în toate zilele vieții mele

    RăspundețiȘtergere
  38. Multumesc Sfinte Iuda tadeu pt ajutorul acordat.

    RăspundețiȘtergere
  39. Mulțumesc Sf Tadeu pt ajutorul acordat!

    RăspundețiȘtergere
  40. Multumesc Sf Iuda Tadeu! M-ai ajutat de cate ori ti-am cerut ajutorul,acum te rog din nou sa te rogi pt toti cei dragi mie si pt toata lumea aflata in suferinta.Multumesc ocrotitorul meu drag!

    RăspundețiȘtergere
  41. Multumesc sfantului Iuda Tadeu ajuta-ma in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  42. Multumesc sfantului Iuda Tadeu ajuta-ma in continuare

    RăspundețiȘtergere
  43. Mulţumesc Sf Iuda Tadeu la care m-am rugat de fiecare dată când am avut necazuri. A fost atât de mare minunea că celor străini mi-a fost ruşine să povestesc să nu creadă ca am luat-o razna.Cei apropiaţi ştiu foarte bine că minunea a fost a Sf. Iuda Tadeu. Este foarte puternic nu-ţi rămâne decât să-l rogi. Nu uita de mulţumire.Să vă fie de folos rugăciunea.

    RăspundețiȘtergere
  44. Doamne, si pe mine m-a scos din multe acest sfant si sper sa ma scoata si acum. Iar sunt disperata din cauza unei probleme care nu pare sa aiba rezolvare. Am incredre. Stiu ca sfantul Iuda Tadeul ma va ajuta. Doamne ajuta. Rugati-va neincetat la el.

    RăspundețiȘtergere
  45. Multumesc Sf Iuda Tadeu pt ajutor!

    RăspundețiȘtergere
  46. Tudor si fam.mea te rugam sf.apostol Iuda Tadeu mijloceste pentru noi ajutorul grabnic in litigiul din19/05/2016Bine cuvantat in veci numele Tau in veci AMIN!

    RăspundețiȘtergere
  47. Slava lui DUMNEZEU pentru toti sfintii!Slava sfantului Tadeu ca m-a ajutat sa ma impac cu sotul meu intr-un timp scurt si ma rog sa invredniceasca in continuare asupra familiei mele si asupra tuturor credinciosilor!

    RăspundețiȘtergere
  48. Multumesc sfinte Iuda Tadeu ptr ajutor, iarta ma sfinte Iuda Tadeu pentru ceea ce ti- am gresit , te rog ajuta ma , daca dorinta mea va fi si voia Domnului, Amin

    RăspundețiȘtergere
  49. Slava lui Dzeu si tuturor sfintilor,te rog sfinte iuda tadeu ajuta-ma in necazul pe care il am cu sotul meu sa se faca voia domnului,sa-mi gasesc linistea sufletesca,

    RăspundețiȘtergere
  50. De cate ori se citeste aceasta rugaciune?

    RăspundețiȘtergere
  51. Mulțumesc Sf Tadeu ca mai ajutat mărturisesc ca ma ajutaț rugați-vă la el,ajută-mă din nou Sf Tadeu.Amin

    RăspundețiȘtergere
  52. Intr-o perioada crunta din viata mea, cand credeam ca nu mai pot, m-am rugat sa-mi dea Dumnezeu un semn sa stiu ce sa fac si asa am descoperit pe internet aceasta rugaciune. Din momentul in care am inceput sa ma rog sfantului Iuda Tadeu am simtit ca pot trece peste toate necazurile si am o inceredere ca totul va reneni la normal in viata mea. In acest moment inca nu s-a terminat " lupta" cu acest abuzator psihopat din viata mea si a copilului, dar lucrurile incep sa se aseze si am speranta ca totul va fi bine. Multumesc din suflet Sfinte Iuda Tadeu! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  53. Multumesc.O rugaciune foarte puternica.Credeti din tot sufletu in ea si o sa vedeti ca toate dorintele se implinesc.

    RăspundețiȘtergere
  54. Multumesc, Sfinte Iuda Tadeul pentru miracolul primit.

    RăspundețiȘtergere
  55. Am început și eu rugăciuneam și sper din suflet sa ma ajute!

    RăspundețiȘtergere
  56. Multumesc sf. Iuda Tadeu pentru ajutorul dat si ma rog cu credinta sa mijloceasca in continuare catre Domnul pentru iertarea păcatelor mele, pentru ca sa mi se ierte toate păcatele si sa ma mantuiasca din necazurile si nevoile in care sunt si care imi întuneca sufletul.
    Am credinta in mila, bunătatea si indurarea acestui sfânt. Cred cu tărie ca nicio rugăciune nu va fi trecuta cu vederea de catre El. Multumesc lui Dumnezeu ca mi-a scos in cale acest ocrotitor puternic si milostiv.

    RăspundețiȘtergere
  57. Avand un necaz mare,care s-a tot prelungit si am ajuns la disperare,desi recunosc ca pt pacatele mele si ale membrilor familiei mele ne este dat,dar pt rugaciunile sf.Ioan Rusul-sfantul familiei mele si ale sf.Iuda Tadeul,mijlocitori catre Maica Domnului,si ea mijlocitoare la Sf.Treime,am primit ajutor si nadajduiesc ca se va rezolva cu totul.Dumnezeu sa asculte rugaciunile lor,pt mine,pacatosul.

    RăspundețiȘtergere
  58. Foarte puternica rugaciunea! M-a ajutat si nu am marturisit pana acum, am avut parte de liniste sufleteasca in viforul necazurilor mele si ale familiei. Ma voi ruga in continuare cu mare nadejde si credinta. Este o rugaciune miraculoasa! Iarta-ne Sf Iuda Tadeu pe toti care cadem la picioarele tale si asculta-ne rugaciunile!

    RăspundețiȘtergere
  59. Mulțumesc din tot sufletul sfintului apostol Tadeus și tuturor sfinților pt mijlocirea lor înaintea sf Treimi!

    RăspundețiȘtergere
  60. Multumesc din suflet,Sfinte Iuda Tadeul! Este o rugăciune minunata care pe mine m.a ajutat foarte mult și o să îi mulțumesc mereu. (Este păcat că ne aducem aminte de Dumnezeu și de Sfinti in momentele cele mai grele,ar fi bine sa ii avem permanent în suflet și sa mulțumim pentru orice primim) doamne ajuta tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  61. Multumesc Sfinte Iuda Tadeu, Sfinte Nectarie, Sfinta Maria pentru ajutorul pe care mi l-ati dat pina acum. Rugaciunea catre Sfintul Iuda Tadeu mi-a fost recomandata de o domnisoara de oricine greaca si mi-a spus ca trebuie zisa de sapte ori pe zi timp de noua zile. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  62. Multumesc Sf.Tadeu.Sper sa ma ajuți in dorinta mea.Doamne ajuta.

    RăspundețiȘtergere