Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net
Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

marți, 29 ianuarie 2013

Ajutati un om sa nu ramana fara un picior!




Dragii mei,
Va rog din tot sufletul sa aveti mila de sotul meu , pe numele de Cretu Constantin, care in anul 2003 a fost operat de ARTERIOPATIE OBLITERANTA CRONICA, facandu-se un bypass iliofemural stang. De-a lungul anilor boala s-a agravat ajungandu-se la anevrism la piciorul stang si totodata s-au infundat vasele de sange, de la genunchi in jos, innegrindu-se pe zi ce trece.  V-am trimis si Raportul medical si Biletul de externare pentru a va dovedi ca e adevarat ce va scriu.  Avem nevoie de ajutorul vostru, mai exact avem nevoie de suma de 5000 de Ron pentru operatie. Din pacate suntem tare amarati, avem o pensie in total de 1600 Ron din care ne mai raman pentru a trai doar 400 Ron, restul se duc pe medicamente si datorii (de care nu mai vad cum scapam de ele). Nu are cine sa ne ajute! Suntem tare necajiti! Va rog, faceti mila cu doi bartrani neputinciosi!  
Cont in lei pe numele CRETU CONSTANTIN este: RO 19BRD410SV80995404100 si Cont in valuta pe numele meu, CRETU ELENA este: RO 45BRD441SV20231004410  
Numarul meu de telefon este: 0762.912.555
Dumnezeu sa va rasplateasca!
Va rog, distribuiti mai departe!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu