Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net
Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

joi, 23 februarie 2012

Cele 100 de rugaciuni ale parintelui Marcu de la Sihastria

Cele 100 de rugaciuni ale parintelui Marcu de la Sihastria




"Cine vrea să-şi cureţe conştiinţa şi să-şi lumineze mintea, poate să lucreze acest tipic de rugăciune pe care l-am alcătuit pentru mine şi pe care îl rostesc de fiecare dată când mă trezesc din somn:
1. Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, miluieşte-mă pe mine păcătosul (de trei ori câte trei, adică de nouă ori).
2. Tatăl nostru, miluieşte-mă pe mine păcătosul (de trei ori câte trei).
3. Fiul lui Dumenzeu, miluieşte‑mă pe mine păcătosul (de trei ori câte trei).
4. Duhule Sfinte, miluieşte-mă pe mine păcătosul (de trei ori câte trei).
5. Prea Sfântă Treime, miluieşte-mă pe mine păcătosul (de trei ori câte trei).

Apoi: Prea Sfântă Treime, Dumnezeul nostru, slavă Ţie.

Slavă... Şi acum... Doamne miluieş­te (de trei ori).

6. Preasfântă Născătoare de Dumenzeu, miluieşte-mă pe mine păcătosul (de trei ori câte trei).
7. Doamne Iisuse Hristoase, Miluieşte-mă pe mine păcătosul (de trei ori câte trei).
8. Sfinte Ioane, Înainte-mergătorul şi Botezătorul Domnului, miluieşte-mă pe mine păcătosul (de trei ori câte trei).
9. Toţi Sfinţii şi Îngerii, rugaţi-vă lui Dumnezeu pentru mine, păcătosul (de trei ori câte trei).
10. Toţi Îngerii şi Sfinţii, rugaţi-vă lui Dumnezeu pentru mine păcătosul (de trei ori câte trei).
11. Doamne Iisuse Hristoase, miluieşte-mă pe mine păcătosul (de trei ori câte trei)."
Sursa: Lumea Credintei

Pentru ca suntem in post si intram in Marele Post la fiecare rugaciune sa faca o matanie la fiecare rugaciune (pentru acei care sunt sanatosi si pot sa faca matanii).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu