Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net
Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

miercuri, 18 ianuarie 2012

Sfantul Iustin Popovici - medicament in caz de nevoie

Sfantul Iustin Popovici

Iata un medicament:
"Iisuse, Prea Dulce, lumineaza-ma pe mine cel intunecat;
Iisuse, lumina mea, lumineaza-ma!"...

Daca ganduri necurate si rusinoase tulbura inima ta, alearga la rugaciune si roaga-te cu lacrimi:
"Iisuse, Prea Dulce, lumineaza cugetele inimii mele;
Iisuse, lumina cea sfanta, lumineaza asupra mea!"...

Si daca, iarasi, la orizontul sufletului tau se infatiseaza norii cei de foc ai placerii, recurge la aceasta minunata rugaciune:
"Iisuse, Prea Dulce, lumineaza simtirile mele intunecate de patimi;
Iisuse, Prea Dulce, pazeste inima mea de pofta cea rea!"... 

Iar cand toate relele se napustesc de pretutindeni asupra ta, ca sa te arunce in intuneric, in deznadejde, in moarte, atunci striga catre Domnul cel atotmilostiv:
"Spre cer ridic ochii inimii mele, spre Tine, Mantuitorul meu, mantuieste-ma cu stralucirea Ta!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu