Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net
Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

sâmbătă, 7 mai 2011

Preotul m-a ajutat când toţi m-au abandonat

Părăsită de prieteni şi alungată din casă pentru că a rămas însărcinată, Gabriela, o tânără de 21 de ani, a găsit sprijin la un centru pentru mame de la Valea Plopului, judeţul Prahova. Cel care i-a întins o mână de ajutor a fost preotul Nicolae Tănase, care a încurajat- o să păstreze sarcina.
La vârsta de 21 de ani, Gabriela, din Botoşani, a cunoscut un băiat de care s-a îndrăgostit. Pentru că a crescut în orfelinate, fata a sperat din tot sufletul că nu va mai fi singură niciodată. Din păcate, iubitul ei i-a întors spatele în momentul în care a aflat că a rămas însărcinată.

“În primele zile nu mi-a zis nimic, apoi a spus că nu este pregătit să devină tată, deşi eram de trei ani şi jumătate împreună. Înainte să rămân gravidă, îl tot întrebam ce o să facem dacă o să avem un copil, ce o să-i dăm să mănânce. Îmi răspundea totdeauna foarte hotărât că ar face orice pentru copilul lui. Din păcate, când a aflat vestea, ne-a întors spatele. Prietenii au început să mă ocolească atunci când au auzit că nu vreau să scap de bebeluş. Singura care m-a susţinut a fost educatoarea mea de la orfelinat, care mi-a şi vorbit despre un preot de la o mânăstire din Valea Plopului, care ajută fetele tinere”, povesteşte femeia.
Astfel, Gabriela a ajuns la biserica din Valea Plopului, unde l-a cunoscut pe preotul Nicolae Tănase. “Părintele m-a ajutat când toţi m-au abandonat. Mi-a oferit un adăpost şi m-a sprijinit să îl pot aduce pe lume pe fiul meu, George. Au trecut doi ani de atunci, iar acum încerc şi eu din toate puterile mele să ajut alte fete care vin la mânăstire”, spune Gabriela recunoscătoare.
Asociaţia Pro Vita, alături de mamele singure
Asociaţia Pro-Vita e o organizaţie neguvernamentală cu sediul în Vălenii de Munte, judeţul Prahova, înfiinţată în 1994 de preotul Nicolae Tănase şi de soţia sa, Maria. Lor li s-au alăturat, de-a lungul timpului, angajaţi permanenţi şi voluntari de diferite profesii - ingineri, arhitecţi, preoţi, profesori, studenţi sau medici. Preotul poate fi contactat pe adresa asociaţiei: strada Nicolae Iorga nr. 72, bl. C1, ap. 8, Vălenii de Munte, judeţul Prahova.




sursa:| Libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu