Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net
Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

marți, 3 mai 2011

Rugaciune de multumire










Multumesc tie, Doamne Dumnezeul meu si te slavesc intai pentru ca m-ai facut si m-ai zidit pe mine, pentru bunatatea si mila ta de oameni. Multumesc tie, Doamne, ca m-ai facut crestin si nu pagan. Multumesc tie, Doamne, ca m-ai invrednicit pe mine mult pacatosul a ma impartasi cu prea curatele si de viata facatoarele tale Taine. Multumesc tie, Doamne, ca m-ai pazit si m-ai acoperit de la nasterea mea si pana acum si de-a pururi ma pazesti si ma aperi. Multumesc tie, Doamne, ca m-ai rabdat si nu m-ai pierdut atunci cand pacatuiam eu, ticalosul. Multumesc tie, Doamne, pentru darurile ce mi-ai dat mie, pe care nici nu le asteptam eu, ticalosul si pacatosul, sa le vad. Multumesc tie, Doamne, ca m-ai invrednicit si in ziua de azi sa stau inaintea icoanei tale si a face slavoslovie numelui tau celui prea inalt si mult laudat. Multumesc tie, Doamne, ca mi-ai daruit si bucate de saturare si m-ai umplut de Duhul tau cel Sfant. Dar ce voi da bunatatii tale pentru acestea, Doamne Dumnezeul meu si pentru toate darurile ce mi-ai dat mie, pe care nici nu le asteptam eu, ticalosul si pacatosul sa le vad, macar ca nimic nu am cate am, ci ale tale sunt si intru ale tale sunt. Ci da-mi Doamne, inima infranta si smerita; Dumnezeule, da-mi lacrimi fierbintiPublicaţi postare sa curga in toate zilele din ochii mei si cu acelea sa se spele si sa se curateasca inima mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu