Dynamic Glitter Text Generator at TextSpace.net
Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

marți, 10 mai 2011

Rugaciune de multumire pentru insanatosire


De binefacerile Tale ca un rob nevrednic in­vred­­nicindu-ma, multumire Iti aduc Tie, Dum­ne­zeule al indurarilor si a toata milostivirea, ca nu ai trecut cu vederea cererile mele, ci mi-ai aratat iubirea Ta de oameni.

Grele au fost incercarile prin care am trecut, si teama m-a cuprins ca nu voi sti sa le stau im­po­triva. Stiam ca neputinta mea este mare, dar m-ai facut sa simt ca mai mare este dragostea Ta fata de tot omul care Te cheama in ajutor.

Preadulce Iisuse, asa cum ai implinit cererile mele, asa intareste-ma sa plinesc si eu poruncile Tale cele sfinte. Precum nu ai sovait a tamadui trupul meu, asa nu sovai a curati si sufletul meu de toata intinaciunea. Caci ce folos voi avea daca trupul va avea sanatate, dar sufletul va fi cu­prins de boala? Sau ce folos voi avea daca pana la sfarsitul vietii pamantesti trupul meu nu va cu­noaste boala, daca dupa Inviere va fi prada durerilor?

O, sa nu-mi pun nadejdea in sanatatea trupului, ca sa nu fiu rusinat. Caci cine se lauda cu sa­na­tatea poate fi smerit de Dumnezeu prin ama­ra suferinta. Iar mie sa nu-mi fie a ma lauda de­cat in numele Tau, Doamne, Dumnezeul meu.

Indraznesc sa Te rog, Preabunule Doamne, ca ori de cate ori furtuna incercarilor se va abate asupra sufletului meu, sa ma ajuti asa cum m-ai ajutat si de data aceasta. Pentru ca in afara de Tine nu pot afla izbavire.

Multumindu-Ti iara si iara pentru facerile Tale de bine, pentru cele aratate si cele ascunse, Te rog ocroteste cu harul Tau pe tot poporul bi­ne­credincios, pe toti cei ce iubesc Biserica Ta si defaimeaza invataturile pierzatoare de suflet, ca sa Te laudam si sa Te slavim in vecii vecilor. Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu